Zakelijke service van Stonehouse.

Stonehouse kan voor de totale Apple automatisering zorgen. Een altijd bereikbaar aanspreekpunt voor al uw Apple vragen.
De meeste Apple vraagstukken en of problemen kunnen wij op afstand oplossen. Indien nodig komen wij op locatie.
Wij zorgen dat u snel weer in bedrijf bent. Dat kan bijvoorbeeld doordat wij uw data kunnen overzetten op een leen toestel.
Zo kunt u doorwerken met uw eigen software. Ondertussen repareren wij uw Apple. Het overgrote deel kunnen wij op afstand oplossen. Dit kan per mail, telefoon en wij kunnen met uw goedkeuring uw computer overnemen. Zo kunt u meekijken met de verrichte werkzaamheden en bent u sneller weer op gang geholpen, tegen een scherpe prijs.
Wij denken creatief met u mee en zorgen voor een oplossing. Oplossingen met begrijpelijke uitleg, omdat wij graag onze kennis
met u delen. Of het nu gaat om bijvoorbeeld een defect aan uw Apple product of om een complex netwerkprobleem,
wij bieden u onze Apple service en ondersteuning aan. Stonehouse heeft gecertificeerde (ACSA/ACSP) Apple engineers en
Apple Product Professionals met ruim 10 jaar ervaring die met u mee willen denken.
Vaak kunt u makkelijker en of sneller werken en meer uit uw apparatuur halen dan dat nu wellicht het geval is.
Ongeacht welk Apple probleem u ondervindt, u bent welkom voor advies en onze oplossingen.

De B2B servicekaart van Stonehouse geeft u recht op service en support op uw IT omgeving zowel onsite, telefonisch, per e-mail alsmede remote. U bent verzekerd van de beste Service en Support door onze engineers. Daarbij neemt Stonehouse u alle zorgen uit handen en wordt uw gehele IT omgeving door ons ook gemonitord. Wij maken gebruik van de nieuwste hard-en software technieken waarmee wij bijvoorbeeld kunnen zien of uw backups niet goed draaien en wat de huidige staat is van uw hardware. Hierdoor kunnen wij bij Stonehouse tijdig en voor dat de klant voor vervelende ergernissen komt te staan waarnemen of hardware gebreken toont, zodat wij hierop tijdig de nodige acties kunnen ondernemen. Proactief is hierbij het sleutelwoord welke wij hanteren. De Stonehouse zakelijke B2B servicekaarten zijn er in drie smaken (Servicekaarten overzicht).
Dit kunnen wij u bieden:

- Reparaties binnen/buiten de garantie
- Uw overstap van Windows naar MAC
- Geheugen/hardware uitbreiding
- Data overdracht
- Installatie op lokatie
- Support op lokatie
- Remote support
- Telefonisch en e-mail support
- Advies op maat
- Apple Automatisering